Критерії оцінювання

Критерії оцінювання

Максимальна оцінка 
за виконання веб-квесту - 
  балів




Критерії
Обґрунтування критеріїв


Зміст
Бали






Зміст матеріалу

Розуміння завдання
– робота демонструє точне розуміння завдання;
10
– мають місце матеріали, котрі частково не відносяться до теми;
5
–  включені матеріали, що зовсім не відносяться до теми, відібрана інформація не аналізується.     
0
Повнота розкриття теми
– повно;
5
–  частково;
3
– не розкрито.
0
Виклад аспектів теми
–  викладено повно;
5
– частково;
3
– не викладено.
0
Виклад стратегії розв’язку проблеми
– викладена стратегія розв’язку проблеми;
10
– процес розв’язку неповний;
5
– процес розв’язку неправильний.
0
Логіка викладу інформації
– логічний виклад матеріалу;
10
– порушення логіки;
5
–  відсутність логіки.   
0






Самостійна робота групи
Узгоджена робота в групі
– чітко спланована робота групи;
10
– робота групи частково спланована;
5
– не спланована робота в групі.
0
Розподіл ролей в групі
– вся діяльність в групі рівномірно розподілена між її членами;
5
– робота розподілена між більшістю учасників групи;
3
–  декілька членів групи відповідають за роботу всієї команди.
0
Авторська оригінальність
– містить значну кількість оригінальних винахідницьких прикладів;
5
– у роботі присутні авторські винаходи;
3
– стандартна робота.
0
Рівень самостійності роботи групи
– повна самостійність у виконанні роботи;
5
– часткова самостійність роботи групи;
3
– несамостійна робота групи.
0

Оформлення роботи
Граматичне та стилістичне оформлення роботи
–  грамотно та стилістично правильно оформлена робота;
5
– негрубі помилки;
3
– грубі помилки.
0


















Захист роботи
Якість доповіді
–  аргументованість основних позицій, повнота  представлення результатів;
10
–  порушення логіки, неповне представлення результатів;
5
–  відсутні аргументи з основних позицій, відсутні результати дослідження.      
0
Об’єм і якість знань з теми
–  доповідачі демонструють ерудованість, відображають міжпредметні зв’язки;
5
– доповідачі викладають матеріал, але не мають достатньо глибоких знань;
3
–  доповідачі не володіють матеріалом.  
0
Культура мови, манера триматися перед аудиторією
– доповідачі впевнено тримаються перед аудиторією, володіють мовою, дотримуються регламенту;
5
– доповідачі допускають не грубі мовленнєві помилки у виступах, незначно порушують регламент, частково утримують увагу аудиторії;
2
– доповідачі не володіють аудиторією, порушують регламент, не володіють мовою, не можуть утримати увагу аудиторії.  
0
Відповіді на запитання
 доповідачі впевнено і повно відповідають на запитання, розкривають зміст теми;
5
– доповідачі можуть відповідати на всі види запитань;
3
– доповідачі не можуть відповісти на жодне запитання.
0
Ділові та вольові якості доповідача
 доповідач бажає досягти високих результатів, готовий до дискусії;
5
– доповідач готовий до дискусії, але не завжди доброзичливий;
2
– доповідач не готовий до дискусії, агресивний, не контактний.        
0