Критерії
|
Обґрунтування критеріїв
|
|
Зміст
|
Бали
|
Зміст матеріалу
|
Розуміння завдання
|
– робота демонструє точне розуміння завдання;
|
10
|
– мають місце матеріали, котрі частково не відносяться до теми;
|
5
|
– включені матеріали, що зовсім не відносяться до теми, відібрана інформація не аналізується.
|
0
|
Повнота розкриття теми
|
– повно;
|
5
|
– частково;
|
3
|
– не розкрито.
|
0
|
Виклад аспектів теми
|
– викладено повно;
|
5
|
– частково;
|
3
|
– не викладено.
|
0
|
Виклад стратегії розв’язку проблеми
|
– викладена стратегія розв’язку проблеми;
|
10
|
– процес розв’язку неповний;
|
5
|
– процес розв’язку неправильний.
|
0
|
Логіка викладу інформації
|
– логічний виклад матеріалу;
|
10
|
– порушення логіки;
|
5
|
– відсутність логіки.
|
0
|
Самостійна робота групи
|
Узгоджена робота в групі
|
– чітко спланована робота групи;
|
10
|
– робота групи частково спланована;
|
5
|
– не спланована робота в групі.
|
0
|
Розподіл ролей в групі
|
– вся діяльність в групі рівномірно розподілена між її членами;
|
5
|
– робота розподілена між більшістю учасників групи;
|
3
|
– декілька членів групи відповідають за роботу всієї команди.
|
0
|
Авторська оригінальність
|
– містить значну кількість оригінальних винахідницьких прикладів;
|
5
|
– у роботі присутні авторські винаходи;
|
3
|
– стандартна робота.
|
0
|
Рівень самостійності роботи групи
|
– повна самостійність у виконанні роботи;
|
5
|
– часткова самостійність роботи групи;
|
3
|
– несамостійна робота групи.
|
0
|
Оформлення роботи
|
Граматичне та стилістичне оформлення роботи
|
– грамотно та стилістично правильно оформлена робота;
|
5
|
– негрубі помилки;
|
3
|
– грубі помилки.
|
0
|
Захист роботи
|
Якість доповіді
|
– аргументованість основних позицій, повнота представлення результатів;
|
10
|
– порушення логіки, неповне представлення результатів;
|
5
|
– відсутні аргументи з основних позицій, відсутні результати дослідження.
|
0
|
Об’єм і якість знань з теми
|
– доповідачі демонструють ерудованість, відображають міжпредметні зв’язки;
|
5
|
– доповідачі викладають матеріал, але не мають достатньо глибоких знань;
|
3
|
– доповідачі не володіють матеріалом.
|
0
|
Культура мови, манера триматися перед аудиторією
|
– доповідачі впевнено тримаються перед аудиторією, володіють мовою, дотримуються регламенту;
|
5
|
– доповідачі допускають не грубі мовленнєві помилки у виступах, незначно порушують регламент, частково утримують увагу аудиторії;
|
2
|
– доповідачі не володіють аудиторією, порушують регламент, не володіють мовою, не можуть утримати увагу аудиторії.
|
0
|
Відповіді на запитання
|
– доповідачі впевнено і повно відповідають на запитання, розкривають зміст теми;
|
5
|
– доповідачі можуть відповідати на всі види запитань;
|
3
|
– доповідачі не можуть відповісти на жодне запитання.
|
0
|
Ділові та вольові якості доповідача
|
– доповідач бажає досягти високих результатів, готовий до дискусії;
|
5
|
– доповідач готовий до дискусії, але не завжди доброзичливий;
|
2
|
– доповідач не готовий до дискусії, агресивний, не контактний.
|
0
|